Kinowa ofensywa Nescafe

W kinach Cinema City dobiegła końca promocja kawy Nescafe 3 in 1. W trwającej do 7 czerwca akcji Nestle Polska rozdało widzom 500 tys. sampli.

W ramach trwającej od 11 maja do 7 czerwca kampanii w 33 kinach Cinema City widzowie dostali wraz z biletem saszetki z kawą, a przed rozpoczęciem seansu mogli obejrzeć reklamę Nescafe 3 in 1.

- Wybór sieci Cinema City pozwala dotrzeć do naszej grupy docelowej – młodych, aktywnych ludzi, rozpoczynających swoją przygodę z kawą – mówi Dorota Gawrońska, product manager w Nestle Polska, firmie, która de facto zbudowała rynek miksów kawowych typu 3 in 1 w Polsce.

Jak twierdzi Gawrońska, Nescafe 3 in 1 jest liderem swojej kategorii - ma 57 proc. udziałów wartościowych (za Nielsenem, dane roczne, stan na kwiecień 2012 r.) w segmencie miksów bezpiankowych.