Inco wspiera sprzedaż tabletek do zmywarek Ludwik

Producent chce przekonać konsumentów, że Ludwik to nie tylko płyn do mycia naczyń.

Grupa Inco po raz pierwszy wspiera kampanią reklamową w telewizji tabletki do zmywarek pod marką Ludwik. Jak podaje producent, wśród produktów brandowych w tej kategorii tabletki do zmywarek Ludwik zajmują  trzecią pozycję z udziałem ilościowym 6,7 proc. (Nielsen, III-IV 2012).

Preparaty do zmywarek oferowane są pod postacią tabletek, proszków do zmywarek, żelu, płynu nabłyszczającego i soli. Najwyższy udział pod względem wartości w rynku mają tabletki do zmywarek zarówno klasyczne, jak i all in one. Produkty przeznaczone do ochrony i czyszczenia zmywarek stanowią znikomy udział w rynku.

Jak mówi Magdalena Stankiewicz-Kanarek, starszy specjalista ds. marketingu produktowego w Grupie Inco, konsument podejmuje decyzję zakupową w zależności od stopnia spełnienia oczekiwań, jakie stawia przed produktem (dotyczy to zarówno ceny, jak i jakości wyrobu) oraz przywiązania do danej marki. W przypadku tabletek do zmywarek wśród ważnych elementów decyzyjnych należy wymienić: siłę myjącą, zużycie wody, mycie w niskich temperaturach (oszczędność energii), atrakcyjność opakowania, jakość informacji podanej na etykietach.

W ofercie Inco tabletki do zmywarek Ludwik pojawiły się już w 2004 roku. Wraz z rozwojem rynku tabletek w Polsce asortyment ulegał kolejnym zmianom. Od tabletek 2-fazowych, 3-fazowych, przez kolejne etapy w 2007 roku pojawiły się tabletki 7-funkcyjne. Na przełomie lat 2009/2010 oferta marki Ludwik wzbogaciła się o tabletki do zmywarek All in one w gramaturach 30 i 50 szt. i tabletki Classic w gramaturach 70 i 100 szt. oraz zawieszkę zapachową. 

W roku 2011 firma odświeżyła wizerunek pozostałych preparatów tworzących system do zmywarek Ludwik, tj. proszek do zmywarek, płyn nabłyszczający oraz sól ochronną. Wprowadziła  także pod marką Ludwik żel do zmywarek All in one w opakowaniu 1,5 l. Na przełomie lat 2011/2012 roku w ofercie pojawiły się tabletki Ludwik All in one "Tab in Tab". 

Kilka tygodni temu Grupa Inco rozpoczęła kampanię reklamową w telewizji pod hasłem „Ludwik lubi zmywać za Ciebie”. Poprzez te działania chce uświadomić konsumentom, że marka Ludwik jest ekspertem w zmywaniu naczyń również w kategorii zmywania w zmywarkach automatycznych, a nie tylko w płynach do ręcznego mycia naczyń.