Nowa kategoria z CEDC
CEDC wprowadza na rynek Żubrówkę Paloną na bazie whiskey. Zdaniem producenta trunek ten tworzy nawą kategorię mocnych alkoholi.
- Od pewnego czasu obserwujemy intensywny wzrost konsumpcji wódek smakowych i alkoholi z segmentu brown spirits. Żubrówka Palona wpisuje się częściowo w oba te segmenty i wierzymy, że stworzy nową kategorię mocnych alkoholi – mówi Paweł Gręda-Szarzyński, kierownik marki Żubrówka w CEDC.
Z badań Nielsena wynika, że segment wódek smakowych wzrósł w zeszłym roku o 4,1 proc. do poziomu 46,73 mln litrów. W tym samym czasie sprzedano 10,51 mln l whisky, czyli o 35 proc. więcej niż w 2010 roku.
To już trzecia wódczana nowość od CEDC, która tej wiosny trafia na rynek. Od niedawna dostępna jest seria limitowana Absolwenta w butelce z wyżłobioną piłką oraz piłkarską etykietą. W marcu do sklepów trafiła też specjalna edycja wódki Bols stworzona na 18-lecie marki.
Komentarze