Ryby Abramczyka w wersji dla dzieci

Wkrótce w sprzedaży pojawią się dwie nowości bydgoskiego producenta.

Firma Abramczyk zamierza w ciągu kilku najbliższych tygodni wprowadzić na rynek produkty skierowane do najmłodszych konsumentów. W ofercie znajdą się dwa dania z ryb o gramaturze i smaku odpowiednim dla dzieci.

Michał Abramczyk, dyrektor ds. marketingu firmy, mówi, że poszerzenie oferty o nowe produkty dla dzieci ma na celu uzupełnienie wprowadzonej niedawno na rynek serii ryb bez polifosforanów i konserwantów. 

Joanna Hamdan 12361 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.