Abramczyk z nowymi opakowaniami

Bydgoski producent odświeża wizerunek owoców morza.

Design zmieniły opakowania krewetek Black Tiger, koktajlowych, omułek, mieszanek owoców morza i kalmarów. Producent podkreśla, że nowe opakowania odzwierciedlają jakość produktów. Michał Abramczyk, dyrektor ds. handlu i marketingu, mówi, że są one bardziej nowoczesne i przejrzyste, a także lepiej dostosowane do potrzeb konsumentów.

W ciągu ostatnich dwóch lat firma Abramczyk m.in. rozbudowała halę magazynową, unowocześniła park maszynowy i poszerzyła sieć dystrybucji. W lutym 2011 r. wprowadziła serię ryb, a kilka miesięcy później owoce morza – z małą ilością glazury. Jak zapewnia producent, nowy asortyment odniósł sukces na rynku. Zachęciło to firmę do wyprodukowania specjalnej serii ryb bez polifosforanów, która w sprzedaży zaczęła pojawiać się pod koniec 2011 r.

Joanna Hamdan 12361 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.