JTI z kolejną nowością w segmencie papierosów superslims

Producent rozszerza markę Winston o nowy wariant papierosów.

Firma tytoniowa JTI Polska wprowadziła na rynek nowe papierosy Winston XSuperslims. Tym samym poszerzyła ofertę marki Winston o kategorię superslims - dotychczas Winstony były obecne jedynie w formacie tradycyjnym, czyli king size.

Producent odmówił udzielenia informacji na temat nowości w swojej ofercie - według działu prawnego JTI udzielenie takich informacji mogłoby narazić firmę na zarzut łamania zakazu reklamy wyrobów tytoniowych.

Winston XSuperslims dostępne są w dwóch wariantach: Blue i Fresh Menthol. Cena w wysokości 10,70 zł za paczkę pozycjonuje produkt w segmencie niskich cen (obecnie warianty marek superslims z segmentu niskich cen stanowią 6,4 proc. sprzedaży w Polsce, co daje wzrost o 21,7 proc. w listopadzie ub.r. w porównaniu z listopadem 2010, JTI za Nielsenem).

Winston XSuperslims to kolejna już w tym roku nowość JTI w segmencie papierosów superslims. W styczniu br. producent wprowadził na rynek papierosy LD Club superslims. Jak podaje JTI, LD superslims to lider wśród papierosów superslims w segmencie niskich cen (udział ilościowy LD superslims w segmencie niskich cen superslims wynosi 47,4 proc.), to również druga marka w segmencie superslims w Polsce (udziały ilościowe 3,0 proc.).

Segment papierosów superslims w Polsce wynosi 20,5 proc. całego rynku. Udział papierosów superslims z segmentu niskich cen stanowi 38 proc. sprzedaży w tej kategorii.