Biedronka wciąż rośnie dwucyfrowo
Sieć poprawiła zeszłoroczny wynik za pierwszy kwartał o 21 proc.
- Utrzymanie dwucyfrowego wzrostu sprzedaży w pierwszym kwartale potwierdza to, że nasza polityka zaspokajania oczekiwań klientów, wyrażająca się m.in.naszymi staraniami, poprawą ergonomii i wystroju wnętrz naszych sklepów, przynosi wyniki – mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.
Biedronka kontynuuje modernizację funkcjonujących sklepów. W pierwszym kwartale przebudowano 496. Nową formę graficzną ma już łącznie 680 Biedronek, czyli 36 proc. sklepów należących do sieci. W ciągu trzech pierwszych miesięcy Jeronimo Martins zainwestowało w Polsce prawie 80 mln euro.
Kolejne miesiące pochłoną jeszcze więcej środków. Do końca roku Biedronka ma się powiększyć o 250 nowych placówek. Prace modernizacyjne w starych sklepach zakończyć się mają do października. Biedronka szykuje się także do uruchomienia dwóch nowych centrów dystrybucyjnych w Polsce.
W 2011 r. obroty Biedronki wyniosły 23,8 mld zł, o 24,2 proc. więcej niż rok wcześniej.