Łaciate jako pierwsze w kartonie TBA Edge

Nowe opakowanie ma wyróżnić produkty Mlekpolu na sklepowej półce.

Spółdzielnia Mleczarka "Mlekpol" twierdzi, że jako pierwsza w Polsce będzie oferować produkty mleczne pakowane w karton typu TBA Edge (jest ono nowością na polskim rynku mleczarskim). Właśnie wprowadza na sklepowe półki mleko Łaciate w nowym opakowaniu.

Jest ono przede wszystkim smuklejsze od dotychczasowego, dzięki czemu jest bardziej poręczne i wygodniejsze. Ponadto nowy karton ma dwustopniowe zamknięcie. Kształt i wielkość otwarcia, które  umieszczone jest pod optymalnym kątem, ułatwia nalewanie produktu do ostatniej kropli.

Mleko Łaciate w nowych kartonach dostępne jest w opakowanych o pojemności 1 l i zawartości tłuszczu 0 proc., 0,5 proc., 2 proc. oraz 3,2 proc. Znajduje się w sprzedaży na terenie całego kraju.

Jak twierdzi Mlekpol, zmiana opakowania mleka Łaciate jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów - ma sprzyjać ich większemu komfortowi oraz potrzebom.

Wkrótce ruszy akcja promocyjna Łaciatego w nowych kartonach, która obejmie telewizję, outdoor i internet.

Mleko Łaciate UHT jest liderem sprzedaży ilościowej i wartościowej z udziałem w rynku mleka odpowiednio 10 proc. i 13 proc. w rynku mleka białego oraz 16 proc. i 21 proc. w segmencie mleka UHT (dane: Mlekpol za Nielsenem, listopad 2011 r.).