Unilever chce wzmocnić pozycję Knorra w sosach sałatkowych

Wprowadza nowy wariant produktu 2 w 1.

Unilever Polska wprowadził nowy sos sałatkowy – Knorr Sałatka Gyros 2 w 1. Połączył w nim sos paprykowo-ziołowy z grzankami o smaku czosnkowym. Na opakowaniu produktu znajduje się lista potrzebnych składników oraz przepis kucharzy Knorra. Sugerowana cena detaliczna produktu wynosi 2,33 zł.
Nowy sos Sałatka Gyros 2 w 1 jest piątym wariantem Knorra w kategorii sosów sałatkowych 2 w 1. Na rynku dostępne są też: Sałatka Hawajska z grzankami paprykowymi, Sałatka Lazurowa z grzankami o smaku czosnkowym, Sałatka Szefa i Sałatka Cezar. Obok sosów 2 w 1 Knorr ma w portfolio także osiem rodzajów sosów sałatkowych mono.
Rozszerzając ofertę sosów sałatkowych Knorr, Unilever chce umocnić pozycję marki w tej kategorii. Dagmara Stojecka, brand manager Knorra odpowiedzialna za kategorię sosów sałatkowych, zdradza, że sosy 2 w 1 mają obecnie 10,2 proc. udziału w kategorii (Nielsen, wartościowo, grudzień 2011 – styczeń 2012). Unilever nie dysponuje jednak danymi pokazującymi, czy to właśnie po sosy sałatkowe 2 w 1 konsumenci sięgają częściej niż po te mono.
Sos sałatkowy Sałatka Gyros 2 w 1 będzie wspierany komunikacją w internecie i prasie. W sklepach sosy sałatkowe promowane są na dodatkowych ekspozycjach w dziale warzyw.
Knorr w kategorii sosów sałatkowych konkuruje m.in. z marką Winiary (Nestle Polska), która oferuje konsumentom produkty pod nazwą "Z domowego ogródka". Są to jednak sosy mono. W kategorii sosów sałatkowych 2 w 1 (z grzankami) Knorr obecnie nie ma konkurentów.

Barbara Mikusińska 774 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.