Jutrzenka: Hellena to najszybciej rosnąca marka w kategorii oranżad

Obecnie marka realizuje ponad jedną trzecią sprzedaży wszystkich oranżad w Polsce.

Jutrzenka podkreśla zwłaszcza udział Helleny w handlu tradycyjnym, gdzie marka realizuje połowę sprzedaży. Oznacza to, że co druga złotówka przeznaczona przez Polaków w sklepach tradycyjnych na oranżadę jest wydawana na Hellenę. Pozostali producenci, przekonuje Jutrzenka, mają ponad 7-krotnie mniejsze udziały w tym kanale sprzedaży.

Jak podkreśla producent Helleny, oranżady to jeden z nielicznych segmentów rynku, który nie dość, że w okresie kryzysu gospodarczego odnotowuje wzrosty sprzedaży, to jeszcze przy ich zakupie konsument nie kieruje się głównie ceną.

Sama Hellena zanotowała w 2011 r. ponad 18-proc. dynamikę sprzedaży i obecnie realizuje już 35,4 proc. sprzedaży oranżad w Polsce (Jutrzenka Colian za Nielsenem, XII 2010 - XI 2011).

Oprócz tradycyjnych oranżad pod marką Hellena dostępne są również m.in. oranżada YOO! w puszce dla dzieci i młodzieży oraz Oranżada Light.