Tiger ilościowym liderem rynku

W tym roku Maspex Wadowice będzie kontynuował silne wsparcie reklamowe napoju Tiger.

Z danych Nielsena wynika, że w styczniu 2012 r. produkowany i dystrybuowany przez Maspex Wadowice Tiger awansował na pierwsze miejsce na rynku napojów energetycznych w Polsce pod względem sprzedaży w sztukach. Ilościowo Tiger zajmuje obecnie ponad 20 proc. tego rynku, z wyłączeniem marek własnych (Maspex za Nielsenem). Wartościowo liderem rynku pozostaje Red Bull.

– Już w sierpniu 2010 r., kiedy obecność numeryczna w sklepach napojów energetycznych Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego osiągnęła dobry poziom, rozpoczęliśmy mocne działania reklamowe, które nadal prowadzone są na bardzo dużą skalę. Praca w dystrybucji w połączeniu z silnym wsparciem reklamowym spowodowała, że od stycznia ubiegłego roku sprzedaż oraz dystrybucja numeryczna napojów Tiger cały czas rosną – zapewnia Dorota Liszka, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Maspeksie.

W tym roku firma będzie kontynuowała intensywne wsparcie reklamowe marki, zarówno przez kampanie reklamowe i aktywność promocyjną, jak i działania prosprzedażowe w sklepach.

Ilona Mrozowska 4642 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.