Jelp w nowej odsłonie

Nowa gramatura, opakowanie i odmieniona szata graficzna. Tak w 2012 r. zaprezentuje się marka Jelp.

Duńska firma Danlind A/S, która kilka miesięcy temu powierzyła swoim krajanom – firmie Brodr Jorgensen - dystrybucję marki Jelp, ma nadzieję, że dzięki odbudowaniu dystrybucji marki i zmianom w portfolio, już w 2012 r. odzyska utraconą w ostatnich dwóch latach pozycję lidera swojej kategorii. Obecnie Jelp jest marką nr 2.

W I kwartale 2012 r. do gamy produktów Jelp dołączy nowy zapach żelu do prania Jelp ("ultra delikatny”). Wcześniej - bo już w styczniu 2012 - najpopularniejsza gramatura Jelp (2,4 kg) zastąpiona zostanie przez nowe opakowanie 2,24 kg. - Będzie to dużo praktyczniejsze opakowanie, wyposażone w wygodny uchwyt – tłumaczy Żaneta Geltz, category manager Jelp w Danlind A/S.

Nowa gramatura będzie pierwszym produktem pod marką Jelp z odmienioną szatą graficzną. Z opakowania zniknie wieloletni symbol na frontach opakowań proszków – kolorowy bębenek, a zastąpi go duże kółko z zaznaczoną liczbą prań. - Informacja ta będzie dużo bardziej wyróżniona niż same gramatury. Chcemy pokazać konsumentom, że nie masa produktu jest istotna, lecz jego wydajność – podkreśla Żaneta Geltz.

Zaznacza, że skoncentrowanie produktu jest rozwiązaniem nie tylko prokonsumenckim, ale także proekologicznym. Firma prowadzi bowiem również ogólnopolską kampanię "EKO Konkurs". Dzięki poradom przesyłanym przez uczestników na stronę internetową Jelp będzie można dowiedzieć się, jak w życiu codziennym chronić środowisko naturalne. "EKO Konkurs" będzie trwał do końca czerwca 2012 r.