Japońskie przysmaki dla polskich konsumentów

Junichi Niki, prezes Ajinomoto Poland, zapowiada wprowadzenie na polski rynek nowych produktów według japońskich receptur.

Mają to być nie tylko nowości, ale także nowe dla polskiej spółki kategorie. Na razie producent koncentruje się na rozwoju znanych już marek. W tym roku wprowadził na półkę premium przyprawy do dań kuchni japońskiej Oyakata, a na średnią -  makaron smażony Yakinoodles. Zupki błyskawiczne Sam Smak zyskały nowe opakowania, z opakowań znika napis XXL Go!.

Junichi Niki podkreśla, że rynek zupek z makaronem jest bardzo konkurencyjny. Obserwuje obniżanie jakości produktów konkurencyjnych. - Chcemy rosnąć inaczej niż konkurencja, stawiamy na wyższą jakość, ale chcemy utrzymać dobrą cenę dla konsumenta - podkreśla prezes Ajinomoto Poland. Dodaje, że w portfolio firma ma więcej lepszych i silniejszych produktów niż kilka lat temu.

Producent koncentruje dystrybucję na kanale nowoczesnym. Produkuje też pod markami sieci. - Jesteśmy największym producentem zup z makaronem pod własną marką sieci w Polsce, bo produkujemy dla Biedronki - mówi Junichi Niki.