Oshee liderem w kanale nowoczesnym

Michał Sałata, członek zarządu Oshee Polska, prognozuje 20-proc. wzrost sprzedaży napojów izotonicznych w skali roku.

Oshee w ciągu 2,5 roku zajęło miejsce wicelidera rynku napojów izotonicznych. - Pokonaliśmy Pepsi [Gatorade - red.], to duży sukces - mówi Michał Sałata.  Podkreśla, że w kanale nowoczesnym Oshee jest liderem zarówno pod względem ilościowym, jak i wartościowo. W zależności od miesiąca udział w tym kanale sięga nawet ponad 50 proc. - Droga rozwoju w kanale tradycyjnym jest dłuższa niż w nowoczesnym - zauważa Michał Sałata.

Dodaje, że siłą Oshee są o 50 proc. większe pojemności niż konkurentów, przy cenie na półce średnio o 20-25 proc. niższej. - Nasze produkty mają największą rotację na tle konkurencji, bez względu na kanał dystrybucji - mówi członek zarządu spółki. Obok napoju izotonicznego Oshee firma ma w portfolio m.in. napój w puszkach Oshee Vitamin Shot.

Według Michała Sałaty rynek izotoników ma bardzo duży potencjał, będzie rósł w miarę coraz większej świadomości zdrowego odżywiania się. Prognozuje, że tempo wzrostu sięgnie 15-20 proc. rocznie. - Skoczy jak rynek energetyków - przewiduje Michał Sałata.