Wydawcy prasy handlowej w trosce o fair play

Dwaj wydawcy zrezygnowali z uczestnictwa w tegorocznej edycji badania czytelnictwa prasy handlowej TRM 2011 realizowanego przez Nielsena.

Wydawnictwo VFP Communications (wydawca magazynu "Handel") oraz Wydawnictwo Gospodarcze (wydawca magazynu "Wiadomości Handlowe") zrezygnowały z uczestnictwa w tegorocznej edycji badania czytelnictwa prasy handlowej TRM 2011 realizowanego przez Nielsena.

Bezpośredni wpływ na tę decyzję miał fakt, że konkurencyjny wydawca Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" w czasie trwania badania dystrybuował poza regularnym numerem swojego miesięcznika "Poradnik Handlowca" także osobny dodatek specjalny w nakładzie ponad 60 000 egz.

Taka akcja marketingowa przeprowadzona w okresie objętym badaniami czytelnictwa całego rynku prasy handlowej może mieć wpływ na wyniki rozpoznawalności i czytelnictwa tego tytułu.

List podpisali: Juliusz Donajski, prezes, VFP Communications, oraz Paweł Kapuściński, prezes, Wydawnictwo Gospodarcze.