CEDC zadowolony z finału konkursu

Udało się dotrzeć do grupy docelowej marki.

4 rozdane samochody BMW, 200 zestawów GPS i prawie 16 tysięcy nadesłanych haseł - to finał ogólnopolskiego konkursu konsumenckiego marki Absolwent, który trwał od połowy maja br. Zainteresowanie konkursem przeszło najśmielsze oczekiwania organizatorów (CEDC).

Kampania Absolwenta promowana była w około 15 tys. sklepów handlu tradycyjnego oraz w kluczowych sieciach super- i hipermarketów. Program wspierały materiały reklamowe, w tym: wyspy ekspozycyjne, zawieszki i kartony promocyjne, listwy półkowe, plakaty, standy i owijki.

- Zainteresowanie konsumentów konkursem "Przyspiesz po samochód" potwierdziło atrakcyjność nowej komunikacji marki. Dzięki tej kampanii dotarliśmy z informacją o jakości produktu do szerokiego grona grupy docelowej marki – mówi Magdalena Majewska, kierownik marki Absolwent w CEDC. Grupą docelową są przede wszystkim mężczyźni.

Wódka Absolwent jest reprezentantem średniej półki cenowej i obecnie plasuje się na trzeciej pozycji w swojej kategorii. Przed publikacją kwartalnych wyników CEDC nie chce zdradzać, czy dzięki kampanii wzrósł udział marki w rynku wódek czystych w Polsce.