W podróż z Lidlem

Niemiecki dyskonter chce oferować klientom noclegi we własnych pokojach hotelowych i rejsy w kabinach statków. Katalogi na lato 2012 znajdą się w niemieckich sklepach sieci już w listopadzie.

Lidl jako pierwszy dyskonter zamierza zająć się bezpośrednio oferowaniem usług turystycznych - pisze "Lebensmittel Zeitung", powołując się na magazyn "Focus". W tym celu Lidl zakupi własne pokoje hotelowe i kabiny na statkach, by w ciągu kolejnego lata móc zaoferować klientom własne noclegi i rejsy. W listopadzie w 3 tys. sklepów sieci mają się pojawić katalogi z nową ofertą.

Ten kolejny krok na rynku turystycznym oznacza bezpośrednią walkę o klienta z biurami podroży. Do tej pory oferta turystyczna dyskontów w Niemczech istniała za ich pośrednictwem. Biura takie jak TUI czy Thomas Cook sprzedawały dyskonterom gotową ofertę urlopową.