Finlandia Vodka w mocnym wydaniu
Brown Forman Polska poszerzył portfolio Finlandia Vodka o nowy "mocny" produkt.
Wódka Finlandia 101⁰ charakteryzuje się wysoką zawartością alkoholu - 50,5 proc. Jej wprowadzeniu na rynek (na półkach dostępna jest od września) towarzyszy kampania reklamowa w mediach branżowych i pismach lifestyle'owych. Są też m.in. materiały POS, a w wybranych miejscach wykorzystane zostaną standy wykonane w technologii multimedialnej. Planowane są tastingi w klubach oraz przeprowadzanie akcji degustacyjnych na imprezach dla mężczyzn.
Cena nowej mocniejszej wersji Finlandia 101° jest niewiele wyższa od klasycznej Finlandii. W wersji czystej wynosi 39,9 zł dla pojemności 500 ml i 49,9 zł dla pojemności 700 ml (ceny rekomendowane w hipermarketach).
Oprócz Finlandia 101⁰ na polskim rynku dostępna jest również wódka Absolut 100, także cechująca się zwiększoną zawartością alkoholu. W ograniczonej dystrybucji, głównie w strefach wolnocłowych, można zakupić również Belvedere Intense.
Klasyczna Finlandia jest liderem swojej kategorii w Polsce - wódek importowanych, w której realizuje aż 67 proc. sprzedaży (Brown Forman Polska za Nielsenem, VIII 2011 r., wartościowo).
Marka dostępna jest także w wielu wariantach smakowych: Finlandia Lime Vodka, Finlandia Grapefruit Vodka, Mango, Cranberry, Blackcurrant oraz Redberry Vodka.