Konsumenci wracają do Lay's Prosto z Pieca

PepsiCo wprowadziło na rynek nowy smak chipsów z linii premium Lay's Prosto z Pieca.

Są to chipsy o smaku zapiekanej cebulki z serem, które dołączyły do dwóch obecnych już na rynku wariantów: Grillowana Papryka i Naturalne Solone.

Chipsy z linii Lay's Prosto z Pieca dzięki zastąpieniu tradycyjnej metody smażenia zawierają o 70 proc. mniej tłuszczu niż klasyczne chipsy.

Firma nie chce zdradzać, jaki udział  w rynku udało się osiągnąć tej jedynej jak do tej pory na rynku "odtłuszczonej' linii chipsów. Podaje jedynie, że obecnie można mówić o "rosnącej lojalności konsumentów, którzy spróbowali Lay’s Prosto z Pieca". Produkty te nie mają na razie bezpośredniej konkurencji na półce, dlatego rywalami są dla nich inne pieczone słone przekąski.

Linia wspierana jest głównie działaniami PR. Na początku października odbyły się też samplingi w sieci Multikino i promocja w różnych kanałach dystrybucji.