Nutricia w nowej kategorii

Wielozbożowe płatki śniadaniowe BoboVita dla dzieci po 18. miesiącu życia mają wypełnić lukę na rynku.

- Nasze nowe produkty na razie nie mają konkurencji. To jedyne płatki, które odpowiadają na szczególne potrzebny żywieniowe dzieci do lat 3 - mówi Iwona Dyderska, kierownik produktu w Nutricii Polska. Dodaje, że firma ma "duże oczekiwania sprzedażowe" wobec tego produktu. 

Jego  wprowadzenie na rynek wspiera wiele działań promocyjnych – od programu wysyłek bezpośrednich i samplingów, poprzez promocje w miejscach sprzedaży i materiały POS, po kampanię reklamową w internecie, prasie i telewizji. Na razie płatki BoboVita dostępne są w trzech wariantach smakowych. Ich dystrybucja obejmuje zarówno kanał nowoczesny, jak i hurtownie.

Nutricia z marką BoboVita jest liderem segmentu kaszek dla dzieci oraz jednym z czołowych graczy w segmencie mlek modyfikowanych (Bebiko i Bebilon), obiadków, zupek, deserków w słoiczkach, soczków, a także herbatek ziołowych i owocowych (BoboVita). Firma jest również producentem ciasteczek dla dzieci (Chrupaczki) i Jogurcików Malucha.