Lifting Masmiksa

ZT "Kruszwica" wypuściły już na rynek odmienionego Masmiksa. Marka ma nowe opakowanie, recepturę i warianty smakowe.

Nad ulepszeniem produktu ZT "Kruszwica" pracowały od kilku miesięcy. – Wprowadziliśmy nowe opakowania dla wszystkich czterech wariantów smakowych. Stylistyka łączy w nowoczesny sposób elementy prostoty i tradycji – tłumaczy Katarzyna Niewiada, dyrektor marketingu margaryn konsumenckich w ZT "Kruszwica".

Nowy Masmix jest "bardziej maślany". – Chcemy odróżnić go od innych produktów na rynku, podkreślając charakter premium i doskonałą jakość tej marki – mówi Katarzyna Niewiada. Oprócz Masmiksu klasycznego i extra śmietankowego w sprzedaży pojawił się wariant pełnomleczny i lekko solony. W kolejnych tygodniach Masmix będzie intensywnie wspierany w mediach.

Masmix był pierwszym miksem premium na rynku i obecnie – jak zapewnia producent – pozostaje jednym z najpopularniejszych miksów w swojej kategorii.

Od ubiegłorocznej jesieni ZT "Kruszwica" są wyłącznym dystrybutorem należących wcześniej do Raisio Polska Foods marek: Masmix, Benecol i Pyszny Duet (Kruszwica wchodzi w skład grupy kapitałowej Bunge, która przejęła Raisio Foods). Sama Kruszwica jest jeszcze producentem Smakowitej, Manuela i Masła Roślinnego.