Polo Cola od Zbyszka ma zaskoczyć

Po raz pierwszy Zbyszko chce powalczyć na gruncie lokalnym o mocniejszą pozycję w kategorii napojów typu cola.

– Chcemy zaskoczyć konsumenta odświeżonym wizerunkiem naszej Polo Coli. Pojawiła się nowa etykieta kreująca indywidualny współczesny styl, wyróżniający produkt na półce – mówi Dariusz Sieczak, marketing manager w firmie Zbyszko. Dodaje, że Polo Cola otrzymała też nową, bardziej funkcjonalną nakrętkę, za to nie zmienia się biało-czerwona kolorystyka produktu, nawiązująca do polskiego charakteru producenta Polo Coli – firmy Zbyszko.

Polo Coli w nowej odsłonie konsumenci mają spróbować jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia. Wsparcie sprzedaży planowane jest na 2012 r.

Niekwestionowanym liderem napojów typu cola jest Coca-Cola, która wartościowo zajmuje 52 proc. rynku (Coca-Cola HBC za Nielsenem, cała Polska, I-VII 2011). Numerem 2 jest PepsiCo z marką Pepsi, a numerem 3 – Hoop Polska z marką Hoop Cola, do której należy 12 proc. rynku ilościowo i 9 proc. wartościowo (Hoop Polska za Nielsenem). Czwartą, ale dużo słabszą pozycję na rynku od lat utrzymuje Zbyszko ze swoją Polo Colą. Marka ta ma ok. 2-proc. udział w rynku, bez uwzględnienia dyskontów.