Kamis inwestuje w markę

Trwają dwie kampanie reklamowe marki Kamis promujące nowe produkty: Keczupurka oraz kolejny smak w linii Złociste Nuggetsy.

Malcom Swift (na zdjęciu), prezes McCormick, amerykańskiej firmy, która od niedawna jest właścicielem Kamisu, zapowiadał ostatnio, że zamierza inwestować w rozwój marki Kamis. Wygląda na to, że dotrzymuje słowa.

Trwa właśnie październikowa kampania Keczupurka, która obejmuje głównie wysokonakładową prasę kobiecą. Jej celem jest budowa świadomości nowego keczupu Kamis dla dzieci oraz - jak wskazuje producent - jego przewagi konkurencyjnej. Chodzi o suplementację produktu witaminą D, wapniem i żelazem czy brak konserwantów.

Z kolei kampania reklamowa nowego smaku w linii Złociste Nuggetsy – na słodko trwa już od połowy sierpnia, a zakończy się w październiku. Jej celem jest przede wszystkim komunikacja nowego smaku. Kampania prowadzona jest w wysokonakładowej prasie kobiecej i internecie. Pierwszą grupę docelową Nuggetsów stanowią bowiem matki dzieci w wieku 3-14 lat, drugą młodzi ludzie/studenci prowadzący samodzielne gospodarstwa domowe. Dla nich prowadzona była kampania w internecie przekierowująca na fan page "Gustawa” w Facebooku.