J.A. Baczewski w sieciach

Ambra, importer i dystrybutor marki, konsekwentnie buduje jej dystrybucję.

Wygląda na to, że zapowiedzi Roberta Ogóra, prezesa Ambry, sprzed kilku miesięcy udało wcielić się w życie. Robert Ogór zapewniał wtedy, że osiągnięcie docelowego poziomu dystrybucji nowej na polskim rynku marki wódki J.A. Baczewski zakończy się w okolicach Bożego Narodzenia.

Teraz Ambra, która jest importerem i dystrybutorem marki J.A. Baczewski, poinformowała, że wódka jest dostępna nie tylko w sklepach Centrum Wina, wybranych lokalach gastronomicznych, nocnych klubach i sklepach specjalistycznych, ale także w sieciach ogólnopolskich hurtowni, takich jak: Alti Plus, Anpah, Boss, Dah, Krokus, Rosiek, Szampańscy, Wagromarket, Sigma, oraz w sieciach: Marcpol, Bomi, Leclerc, Makro, Real, Selgros i Tesco.

- Zarówno budowa dystrybucji, jak i pierwsze dane sprzedażowe znacząco przekraczają nasze pierwotne założenia - zapewnia Paweł Gorczyca, dyrektor zarządzający marką w Polsce.

J.A. Baczewski to wódka z półki premium, która ma konkurować z takimi markami, jak Finlandia i Absolwent. Markę stworzyli Polacy pochodzenia żydowskiego; jej ekspansję w kraju przerwała II wojna światowa. Obecnie trzecie już pokolenie rodziny prowadzi firmę Altvater Gessler - J.A. Baczewski z siedzibą w Wiedniu.

Marka J.A. Baczewski najsilniejszą pozycję ma w USA; Ambra jednak wierzy, że i u nas wódka zadomowi się na dobre. Jej sprzedaż wspierana jest "wszystkimi możliwymi kanałami", czyli m.in. przez media elektroniczne (Facebook) i w miejscach sprzedaży.