Hoop Cola z iPodem i w TV

Hoop wspiera sprzedaż swojej flagowej w kategorii napojów gazowanych marki Hoop Cola.

Od września do listopada br. trwa promocja, w której udział biorą wszystkie butelki Hoop Coli. Pod ich nakrętkami znajdują się kody. Strona internetowa marki zmieniła się na ten okres w portal aukcyjny. Za pomocą kodów spod nakrętek uczestnicy mogą licytować nagrody, m.in.: iPody, iPhone'y, laptopy, iPady i konsole do gry. Promocję wspiera kampania telewizyjna (trwa od połowy września), kinowa, outdoorowa oraz działania w internecie i materiały POS.

- Marka Hoop Cola nie stoi w miejscu. Wsparcie sprzedaży zarówno komunikacyjne, jak i promocyjne z pewnością będzie jej towarzyszyć i zmieniać się tak, by odpowiadać na potrzeby i zainteresowania konsumentów – zapowiada Małgorzata Kowalczyk, junior brand manager marki Hoop Cola w Hoop Polska.

Udział marki Hoop Cola w kategorii napojów typu cola w Polsce wynosi obecnie 12 proc. ilościowo i 9 proc. wartościowo (Hoop Polska za Nielsenem, cały kraj, bez dyskontów, VIII 2011 r.), co daje marce 3. pozycję w tym segmencie, za Coca-Colą i Pepsi.