Biogran poszerza portfolio Inki

Inka Korzenna to produkt sezonowy. Producent zapowiada też rozwój linii Inki prozdrowotnej.

Tym razem producent kawy Inki postawił na egzotyczne smaki i wypuścił na rynek limitowaną edycję rozpuszczalnej kawy zbożowej z dodatkiem przypraw: imbiru, kardamonu, goździków oraz cynamonu. Inka Korzenna ma być dostępna w sprzedaży w okresie jesienno-zimowym, czyli do końca lutego 2012 r. - Nie zakładamy jej sprzedaży przez cały rok, gdyż tego typu produkty w sezonie wiosenno-letnim sprzedają się słabiej - mówi Kinga Ostrowska, junior brand manager Biogran.

Producent jednak nie wyklucza ponownego wprowadzenia produktu w kolejnym sezonie. Będzie to zależało od wyników sprzedaży Inki Korzennej. Jak podkreśla Kinga Ostrowska, może to być ten sam wariant smakowy lub połączenie np. imbiru i pomarańczy.

Inka Korzenna dostępna jest w sprzedaży od końca września br. w handlu nowoczesnym. Produkt ma trafić także do sklepów kanału tradycyjnego. Sezonowa nowość promowana będzie poprzez: sampling, reklamę w prasie oraz degustacje na ulicach przed centrami handlowymi.

Obecnie asortyment kawy Inki obejmuje: Inkę Klasyczną (kartonik 150 g, puszka 200 g), Inkę Mleczną, Czekoladową i o Smaku Karmelowym (doypack 200 g) oraz Inkę prozdrowotną Inka Magne (słoik 100 g).

Biogran zamierza rozwijać także linię Inki prozdrowotnej. Producent na razie nie chce zdradzić szczegółów. Wiadomo natomiast na pewno, że na przełomie marca i kwietnia 2012 r. w sprzedaży pojawi się kolejny nowy produkt pod marką Inka.