Udane road show Podravki

Podravka do końca roku już bez nowych kategorii, jednak producent zapowiada, że nie powiedział jeszcze ostatniego słowa.

- Do końca roku skupiamy się na kategoriach, które już mamy w portfolio. Rok 2012 będzie jednak bogaty w niespodzianki - zapowiada Anna Wierzchowska, dyrektor marketingu Podravki.

W tym roku Podravka koncentruje się na budowaniu dystrybucji i ekspozycji w sklepach, tak aby konsumenci nie mieli problemów z odnalezieniem nowych propozycji firmy.

Podravka ruszyła z intensywnym rozbudowywaniem portfolio w 2010 r. Najpierw powstały dwie nowe linie przypraw  – Vegeta W Smak Klasycznie i Vegeta W Smak Natur (w sprzedaży od maja 2010 r.), makarony (od sierpnia) i keczupy (od września). W kwietniu 2011 r. do sklepów trafiły ryże pod marką Podravka oraz oferta przypraw grillowych Vegeta W Smak. Jeszcze w 2009 r. portfolio produktów firmy obejmowało 50 pozycji. Dziś jest ich ponad 100.

Anna Wierzchowska podkreśla, że każda z kategorii ma własny koncept i każda z nich jest inaczej wspierana sprzedażowo. Nowe propozycje Podravka wspierała ostatnio m.in. poprzez wakacyjne road show w kilku nadmorskich miejscowościach.