Lindor w nowej odsłonie i w TV

Relaunch opakowań Lindora połączony jest z pierwszą promocją konsumencką dla tej marki.

We wrześniu 2011 r. pralinki Lindor w każdym kraju zadebiutowały w nowej szacie graficznej. Odświeżone zostały wszystkie opakowania.

– Kluczowe elementy, które zmieniły swój wygląd, to kształt okienka i charakterystyczna dla marki koronka. Dużo bardziej apetyczna jest też pralina na froncie opakowania – tłumaczy Beata Kłęk, dyrektor marketingu w Lindt & Sprüngli (Poland). Mówi, że wszystkie zmiany miały na celu unowocześnienie i odmłodzenie marki.

Teraz przyszedł czas na wsparcie promocyjne. 1 października ruszyła akcja pod hasłem "Rozpłyń się z zachwytu", w której do wygrania jest 10 tys. zawieszek zaprojektowanych na wzór praliny Lindor, a wykonanych przez firmę Apart. Nagrodą główną jest szwajcarski zegarek. – To pierwsza promocja konsumencka dla tej marki – podkreśla Beata Kłęk.

Z kolei w listopadzie i grudniu pralinki Lindor będą "bardzo silnie wspierane" w telewizji oraz w punktach sprzedaży.

Beata Kłęk dodaje również, że zbliżający się sezon świąteczny jest szczególny nie tylko ze względu na relaunch pralinek Lindor, ale też ze względu na nowość w portfolio firmy, czyli 100-gramową figurkę Lindt Bear z mlecznej czekolady Lindt. – Chcemy, aby Lindt Bear stał się ikoną świąt Bożego Narodzenia, tak jak nasz Lindt Gold Bunny jest ikoną świąt wielkanocnych – mówi Beata Kłęk.