Delecta wiceliderem w komunikacji

Należąca do Rieber Foods Polska Delecta jest drugą po Coca-Coli najczęściej wymienianą w mediach marką spożywczą.

W badanym okresie (VII 2010 – VI 2011) markę Delecta wzmiankowano w 3403 publikacjach prasowych, w zdecydowanej większości w kontekście pozytywnym lub neutralnym. Zaledwie 4 publikacje odznaczały się negatywnym wydźwiękiem. Pierwsze miejsce zajęła marka Coca-Cola, a trzecie Nestle.

Badanie Top Marka zostało przeprowadzone już po raz czwarty przez magazyn "Press" i zespół firmy Press-Service Monitoring Mediów.

Markę Delecta buduje pięć kategorii produktów: ciasta w proszku, przyprawy i dodatki do ciast, desery oraz mieszanki żelujące. Rieber Foods podaje, że Delecta jest nr 1 w ciastach w proszku z udziałem w wysokości 36,5 proc. i nr 3 w kategorii deserów tradycyjnych (kisiele, budynie) z udziałem rzędu 15,5 proc.

Producent chce zwiększać swój udział w kategorii ciast w proszku i poprawić pozycję w segmencie deserów instant (kisiele i budynie niewymagające gotowania).