Bio-Activ z nowymi pomysłami

Krzysztof Pawłowski, prezes Bio-Active, przyznaje, że przejęcie firmy przez Herbapol umożliwi jej dalszy rozwój.

– Już od końca ubiegłego roku szukaliśmy możliwości dalszego rozwoju firmy – przyznaje Krzysztof Pawłowski, prezes zarządu spółki Bio-Active Dystrybucja. – Uznaliśmy, że tylko duży i wiarygodny partner może nam pomóc w realizacji dużych projektów, które są jeszcze przed nami – tłumaczy.

Krzysztof Pawłowski podkreśla, że Bio-Active silną pozycję zbudował w kategorii herbat funkcjonalnych, typu biała i czerwona, ale trudno mu było mocniej zaistnieć w kategorii herbat czarnych, czyli tych najbardziej popularnych w Polsce.

– Dzięki Herbapolowi mamy ofertę komplementarną, a Bio-Active może koncentrować się na tym, co potrafi robić najlepiej – podkreśla prezes Pawłowski. Tłumaczy, że herbatki funkcjonalne Bio-Active rozwijają się szybciej niż rynek, firma cały czas kreuje nowe trendy, teraz chce podążać za demografią. Nie zdradza szczegółów, ale przyznaje, że firmie zależy, by ze swoimi funkcjonalnymi kategoriami dotrzeć do konsumenta w każdym wieku, w tym do osób starszych (60+).

Również Roman Górny, prezes zarządu i dyrektor generalny Herbapolu Lublin (na zdjęciu), podkreśla, że oferta herbat istniejącej od 2000 r. firmy Bio-Active doskonale uzupełni portfolio produktów Herbapolu Lublin, zwłaszcza w segmencie herbat smakowych.

Herbapol Lublin kupił 100 proc. udziałów w spółce Bio-Active. Firmy nie ujawniły wartości transakcji. Przejęcie nie wymagało zgody UOKiK-u.