Rabat Service wchodzi w marki własne

W październiku w magazynach pojawią się pierwsze produkty.

 

 

- Tworzymy marki własne jako narzędzie dla franczyzobiorców. Nowocześnie zarządzana sieć nie może dziś bez nich funkcjonować – mówi Remigiusz Czarnecki, prezes Rabat Service.

Na początku w ofercie znajdą się podstawowe produkty z najważniejszych kategorii. Do końca 2012 r. firma chce powiększyć asortyment do 200 artykułów.

Marki własne Rabatu Service nie będą występować pod jedną nazwą ani nawet pod kilkoma obejmującymi różne linie. Każdy produkt będzie miał swoją nazwę.

- Na razie chcemy zaproponować franczyzobiorcom produkty "pierwszej ceny", nie będziemy ich komunikować jako marek własnych. Musimy zadbać o wolumen sprzedaży, potem możemy myśleć o jednej marce – tłumaczy prezes. W sklepie wyróżniać się jednak będą specjalnym oznakowaniem (w rodzaju woblerów - "najtańszy produkt"), ale szczegóły tego rozwiązania jeszcze nie są znane.

Produkty dostępne będą także dla pozostałych klientów Rabatu Service, ale franczyzobiorcy związanych z nim sieci kupować je będą po zdecydowanie niższych cenach.