Michalczewski nie odpuszcza FoodCare

Sąd Okręgowy w Gdańsku zakazał FoodCare m.in. korzystania z wizerunku głowy tygrysa na opakowaniach napojów Black.

Na wniosek Fundacji Dariusza Michalczewskiego "Równe Szanse" sąd zakazał FoodCare'owi prowadzenia reklamy i wykorzystywania na opakowaniach napojów takich elementów, jak m.in. wizerunek głowy tygrysa i oznaczenie "Power is black". Sąd zasądził również zajęcie opakowań oraz materiałów reklamowych w magazynach spółki FoodCare z wymienionymi oznaczeniami. O decyzji sądu poinformowała Fundacja "Równe Szanse".

Kampania telewizyjna marki Black pod hasłem "Oryginalny smak w nowej puszce” ruszyła we wrześniu. FoodCare od początku nie ukrywał, że akcentuje fakt, iż w nowych puszkach jest ten sam napój, który wcześniej konsumenci znajdowali pod marką Tiger. Zapewniał jednak, że puszka to "zupełnie" nowe rozwiązanie. Fundacja związana z Dariuszem Michalczewskim od razu zapowiedziała podjęcie "stosownych kroków prawnych w tej sprawie".

Obecnie licencję na produkowanie i dystrybucję marki Tiger ma firma Maspex.