Nestlé wspiera nową dla siebie kategorię

Dzięki daniom z makaronem pod marką Makarą Nestlé Polska chce pozyskać nowych konsumentów.

- Nudle to bardzo duża i chętnie kupowana przez konsumentów kategoria. Zaistnienie w niej nie tylko poszerzy asortyment firmy w kulinariach, ale także pozwoli na skierowanie oferty do nowej grupy nabywców - tłumaczy Małgorzata Niklewska, marketing manager marki Makarą.

Dodaje, że nowa oferta stworzona została z myślą o konsumentach, którzy cenią dobre jedzenie, zabawę, są ciekawi nowych smaków i znajdą kilka chwil na smaczny posiłek w ciągu dnia.

Linię tworzy sześć wariantów (m.in. Kurczak Curry i Pomidorowa). Produkty nie zawierają dodatku glutaminianu sodu ani konserwantów. Do swojej nowej propozycji Nestlé zachęca również ceną – sugerowana detaliczna wynosi tylko 1,20 zł. Dla porównania: zupka Amino kosztuje średnio 1,15 zł, Vifonu - 1,39 zł, a Knorra - 1,52 zł (źródło: Tan-Viet).

Dokładnie dziś, 3 października, rusza też kampania wspierająca Makarą w mediach elektronicznych. Na stronie www.makarą.pl oraz fan page'u Makarą na Facebooku internauci będą mogli zagrać w grę, wziąć udział w konkursie i wygrać nagrody.

Sprzedaż zup gotowych - w tym chińskich, instant i właśnie typu nudle - maleje. - Oceniamy, że jest to sytuacja przejściowa, związana z niepewnością ekonomiczno-finansową w Europie. Skutkiem jest większa ostrożność konsumentów w wydatkach, w tym także na żywność - komentuje Małgorzata Niklewska.