Łomża Export Miodowe odpowiada na trendy

Nowe piwo realizuje już niemal 10 proc. całościowej sprzedaży marki Łomża w Polsce.

Flagowym produktem Browarów Regionalnych "Łomża" pozostaje piwo Łomża Export, ale rynek podbija wprowadzone do oferty w tym roku piwo Łomża Export Miodowe. - Pozytywna reakcja konsumentów sprawiła, że w bardzo krótkim czasie piwo to osiągnęło prawie 10-proc. udział w całości sprzedaży marki Łomża – mówi Maciej Ładwiński, senior brand manager w Browarach Regionalnych "Łomża".

Uważa on, że koncept produktu znakomicie wpisał się w silny obecnie w Polsce trend dotyczący nie tylko samego piwa, lecz również innych produktów spożywczych. - Konsumenci coraz chętniej sięgają po wyroby regionalne. Szukają nowych, ciekawych smaków, różniących się od tych, do jakich przez lata przyzwyczaił ich rynek - tłumaczy Maciej Ładwiński.

Dodaje, że Łomża Export Miodowe było pierwszym piwem w swojej kategorii promowanym w ogólnokrajowej telewizji (spoty emitowane były w kwietniu br.). Jego zdaniem otwarcie kategorii piw miodowych "na telewizję" stanowiło katalizator, dzięki któremu produkt w relatywnie krótkim czasie od rynkowego debiutu zagościł w świadomości konsumentów i osiągnął tak dobre wyniki sprzedaży.