Kolejny etap odmiany marki Sidolux

Tym razem chodzi o środki do mycia uniwersalnego.

W tym roku, po ponad 20 latach obecności na półkach, marka Sidolux zmienia oblicza i wzbogacana jest o innowacje. To pierwsza tak duża zmiana w historii marki.
 
Po wprowadzeniu na rynek nowego produktu All in One oraz zmianie opakowań środków Sidolux Expert teraz przyszła kolej na metamorfozę środków Sidolux do mycia uniwersalnego.
 
- Preparaty Sidolux do mycia uniwersalnego są obecne na polskim rynku od kilku lat. Teraz wprowadziliśmy etykiety, które ułatwią odnalezienie Sidoluksu na sklepowych półkach - tłumaczy Agnieszka Barańska, brand manager w Lakma Strefa.

Zmiana wizualizacji i komunikacji marki Sidolux ma na celu lepsze dotarcie do grupy docelowej, zwiększenie udziałów rynkowych, stworzenie osobowości marki i unowocześnienie produktu. Jesienią ma ruszyć intensywna kampania reklamowa linii Sidolux, a także nowości Sidolux All in One.