Cykoria w nowej kategorii

Do końca tego roku na sklepowych półkach powinny pojawić się nowe mieszanki przyprawowe pod marką Cykoria, z załączonym woreczkiem do pieczenia.

Cykoria stworzyła mieszanki do karkówki, żeberek, a także udek i skrzydełek z kurczaka, z użyciem których będzie można przygotować mięso w woreczkach. Projekty nowych produktów mają być gotowe w połowie października, tak aby do końca 2011 roku pojawiły się w sprzedaży.

– Naszym celem jest poszerzenie grona klientów, ceniących nie tylko tradycję, ale także nowoczesność – mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykorii SA.

W ostatnich miesiącach produkty pod marką Cykoria przeszły metamorfozę. Przyprawy zyskały nowe opakowania i warianty smakowe. Cykoria wprowadziła też na rynek serię mieszanek przypraw niezawierających konserwantów. W pierwszej kolejności były to przyprawy do potraw z grilla i kurczaka, z nowym opakowaniem typu stabilo. Teraz dołączą do nich przyprawy z woreczkiem ułatwiającym przygotowanie mięsa.

Pierwszy produkt z woreczkiem do gotowania beztłuszczowego stworzyła w sierpniu 2008 r. firma Nestlé Polska, producent marki Winiary. Koncept ten, mocno wspierany reklamowo, zrewolucjonizował rynek fiksów w Polsce (saszetki z sosami ułatwiającymi przygotowanie obiadu). Unilever (Knorr) fiksy z woreczkami wprowadził rok później. Do tej pory tych dwóch producentów praktycznie nie miało konkurencji, jeśli chodzi o tę kategorię.

Cykoria podkreśla, że wprowadza mieszanki przypraw, a nie fiksy, ale sam koncept produktów jest bardzo zbliżony.