Rossmann na razie realizuje plany

Zgodnie z zapowiedzią Marka Maruszaka, prezesa Rossmanna, do końca br. ma działać 620 drogerii sieci.

Rossmann zapewnia, że ekspansja rozwija się zgodnie z planem. Za rok sieć ma liczyć 700 placówek, a w 2015 r. - 1000 sklepów. Rossmann opatruje swoje plany jednym zastrzeżeniem - "jeśli nie będzie istotnych przeszkód ekonomicznych".

Sklepy sieci powstają zarówno w centrach handlowych, jak i przy ruchliwych ulicach w miastach liczących nawet kilkanaście tysięcy mieszkańców (np. Lidzbark Warmiński).

W zależności od powierzchni sprzedaży (obecnie średnia wynosi 300 mkw.) asortyment sięga 14 tys. pozycji. W tym ok. 40 linii to własne marki liczące 3,5 tys. pozycji. Ostatnio Rossmann poszerzył ofertę własnych marek o żywność ekologiczną (brązowy cukier, sosy, pesto, przyprawy, suszone owoce, pieczywo, makarony, artykuły dla dzieci).  Nowy asortyment sprzedaje w 100 wybranych drogeriach, zlokalizowanych głównie w dużych miastach.