Dobrowianka również lekko gazowana

Na razie nowa na rynku marka wody dostępna jest głównie w wersji niegazowanej, i to ona jest promowana. To ma się jednak zmienić.

Podstawowym wariantem Dobrowianki jest wersja niegazowana. Producent marki Womir Spa (od ub.r. należący do Danone) od początku nie wykluczał pojawienia się w sprzedaży Dobrowianki w wersji gazowanej lub lekko gazowanej.

W tym drugim wariancie Dobrowianka obecna jest w wybranych sklepach już od kilku miesięcy. Producent chciał sprawdzić zainteresowanie konsumentów produktem. Z naszych informacji wynika, że zainteresowanie jest, dlatego Dobrowianka lekko gazowana systematycznie powinna pojawiać się w coraz większej liczbie sklepów, również handlu tradycyjnego.

Na razie Womir Spa koncentruje się na budowaniu pozycji Dobrowianki w wariancie podstawowym, czyli niegazowanym. W ramach kontynuacji działań w mediach społecznościowych producent uruchomił właśnie profil marki w Facebooku. Zgodnie z przesłaniem marki „Zrób dla siebie coś dobrego” kampania zachęca kobiety do doceniania własnej osoby. 

Pierwszy raz w mediach społecznościowych marka pojawiła się w czerwcu 2011 r., kiedy ruszyły działania ambasadorskie z udziałem popularnych blogerek, a w Facebooku została uruchomiona aplikacja „Spraw sobie komplement”.

Dobrowianka w sprzedaży jest od marca br. Zdaniem twórców marki wyróżnia się wszystkim: od konceptu produktu i jego opakowania po wsparcie reklamowe.