Coca-Cola odporna na aurę

Mimo kapryśnej pogody Coca-Cola HBC Polska pozostaje liderem rynku napojów gazowanych, a Coca-Cola marką nr 1 w segmencie napojów typu cola.

W rynku napojów gazowanych w Polsce Coca-Cola HBC ma 30,5-proc. udział w sprzedaży ilościowo oraz 47-proc. wartościowo, co daje firmie pozycję lidera tego rynku (Coca-Cola za Nielsenem, cała Polska, I-VII 2011).

Napoje typu cola są wciąż ulubionym smakiem konsumentów w kategorii napojów gazowanych, a Coca-Cola pozostaje tu niekwestionowaną marką numer jeden. Udział Coca-Coli w segmencie napojów typu cola sięga ok. 39 proc. ilościowo i ok. 52 proc. wartościowo (Coca-Cola za Nielsenem, cała Polska, I-VII 2011).

Iwona Jacaszek, dyrektor ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska, przypomina, że jako jeden z głównych sponsorów UEFA Euro 2012, Coca-Cola kilka tygodni temu rozpoczęła działania promocyjne w sklepach sieci Tesco i Real.

Do 30 listopada br. będzie kontynuowana promocja na OnetVOD. W promocji biorą udział napoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola light, Fanta pomarańczowa, Fanta cytrynowa i Sprite ze specjalną etykietą. Promocja wspierana jest przez reklamę telewizyjną i kampanię internetową.