Wielkopolski rośnie w siłę

Nowy na rynku olejów rzepakowych brand - Wielkopolski - staje się marką parasolową.

Jak udało nam się nieoficjalnie ustalić, Princes Polska, dystrybutor oleju Wielkopolskiego, buduje aktualnie dystrybucję dwóch nowości pod marką Wielkopolski: oleju słonecznikowego i oleju z dodatkiem oliwy z oliwek.

Firmie zależy, aby Wielkopolski stał się marką parasolową, a nie przypisaną do jednego oleju, na przykład rzepakowego. Właśnie trwa zapoczątkowany w połowie września pierwszy etap telewizyjnej kampanii reklamowej oleju Wielkopolskiego. Pierwszy, bo dotyczy zaprezentowania konsumentom oleju rzepakowego. Drugi, wstępnie zaplanowany na październik, ma pokazać nowości: olej Wielkopolski słonecznikowy i Wielkopolski z dodatkiem oliwy z oliwek.

Kilka miesięcy temu firma Princes Polska zapowiadała, że chce, by Wielkopolski był olejem nr 1 na polskim rynku, co oznacza, że musiałby zdetronizować obecnego lidera – olej Kujawski.

Wielkopolski jest marką premium. Jest już dostępny w prawie wszystkich dużych sieciach w Polsce. Jego dystrybucja budowana jest od roku.