Jesienna kampania Jupika

Ruszyła nowa promocja konsumencka napojów Jupik, która potrwa do 13 listopada 2011 r.

Na stronie Jupik City ruszyła 5-poziomowa gra zręcznościowa „Jupik Team i Świątynia Majów”. Jest ona częścią promocji konsumenckiej, polegającej na zbieraniu i wprowadzaniu kodów z opakowań Jupików. Promocja wsparta jest kampanią w kinie (przy filmach familijnych) i w internecie.

Jupik to marka nr 2 w kategorii napojów dla dzieci, z 7,5-proc. udziałem wartościowym (Hoop Polska z Nielsenem, sierpień 2011 r.).

Poprzednia kampania reklamowa marki Jupik odbyła się wiosną tego roku, a jej celem było m.in. zakomunikowanie nowego designu produktu. - Jesienią z kolei - tłumaczy Łukasz Nowak, junior brand manager marki Jupik w Hoop Polska - dzieci wracają do szkół, a tym samym rośnie sprzedaż napojów przeznaczonych dla nich.