Nivea stawia na nowości

Nivea Polska, która w 2010 r. zrewidowała portfolio, wycofując ze sprzedaży ponad 125 produktów, w tym roku także wymieni niektóre.

– Nie planujemy jednak ponownego zwiększenia ilości produktów znajdujących się w naszej ofercie. Uważamy, że konsument mając do wyboru zbyt dużą ilość propozycji jednej marki, po prostu się gubi i ostatecznie nie wie, co wybrać – mówi Małgorzata Bielicka, corporate communications manager Nivea Polska.

Nie oznacza to jednak, że Nivea rezygnuje z nowości. – One są, tyle że zastępują wybrane produkty – tłumaczy Małgorzata Bielicka. W tym roku Nivea wypuściła już na rynek kilka nowych propozycji, w tym m.in.: linię Nivea Pure & Natural oraz Nivea Hydra IQ, Nivea Hair Care Long Repair czy Nivea Visage Pure Effect. Kolejne nowości będą pojawiać się w sprzedaży od stycznia 2012 r.

Rok 2010 Nivea Polska zamknęła sprzedażą w wysokości 586 mln zł, co w porównaniu z rokiem 2009 oznacza ok. 7-proc. spadek. W pierwszej połowie tego roku firma osiągnęła "zakładany, zadowalający wynik".