FoodCare wchodzi w soczki dla dzieci

Wiesław Włodarski, prezes FoodCare, zapowiada rozwój marki Frugo w innych niż napoje kategoriach i rozpoczęcie produkcji soczków dla dzieci.

- Nie nadążamy z produkcją Frugo – mówi Wiesław Włodarski, prezes FoodCare. Ocenia, że zapotrzebowanie na tę markę pokryte jest w 50 proc., mimo że napój produkują trzy zakłady.

- Przewidywałem sukces, ale nie aż taki – dodaje prezes FoodCare. W ciągu 2,5 miesiąca od wprowadzenia Frugo na rynek jego sprzedaż przekroczyła 30 mln zł. Jak podkreśla prezes Włodarski, w tegorocznym kiepskim dla napojów okresie letnim to dobry wynik. Nie ukrywa, że osiągnął go dzięki dobrej dystrybucji – Frugo obecne jest w każdej sieci i w większości hurtowni.

Wiesław Włodarski planuje rozwijanie marki Frugo także w innych niż napoje kategoriach. - W 2012 r. pojawią się nie tylko lody Frugo, czyli zamrożony soczek – mówi. W sprawie gumy do żucia FoodCare wciąż analizuje rynek, a prezes Włodarski nie ukrywa, że to nie jest łatwa dla nowego gracza kategoria.

- Na razie koncentrujemy się na budowie fabryki z aseptycznymi liniami do napojów – podkreśla. Zapowiada rozwój rodziny napojów Frugo, które będą też produkowane w nowym zakładzie. Planuje również wejście w nową dla FoodCare kategorię – soczków dla dzieci. - Analizujemy zakup istniejącej lub stworzenie zupełnie nowej marki – mówi Wiesław Włodarski.