Drosed stawia na produkty premium

Rynek się zmienia, dlatego Drosed wprowadza mięsne wyroby z najwyższej półki.

Drosed wprowadza właśnie do sprzedaży Smakowe Drosedki (90 g), czyli parówki z obniżoną o 25 proc. zawartością soli. Parówki dostępne są w trzech wariantach smakowych. Pakowane są po dwie sztuki, które z łatwością można rozdzielić.

Z kolei od lipca br. na półkach dostępne są wędliny drobiowe w plastrach Drosed, które dzięki "bardzo wysokiemu składowi mięsa" także pozycjonowane są jako produkty premium.

- Polscy konsumenci zmieniają swoje nawyki żywieniowe. Szukają coraz lepszych produktów, dobrego gatunkowo mięsa, czytają etykiety. W odpowiedzi na ten trend rozbudowujemy naszą ofertę właśnie w kierunku najlepszych jakościowo wyrobów - mówi Iwona Juszczuk, marketing manager w firmie Drosed.

Drosed jest jednym z czołowych producentów wyrobów drobiowych w Polsce, w tym pasztetów Podlaski, wicelidera półki w swojej kategorii (pierwsze miejsce należy do Profi). Podlaski jest natomiast nr 1, jeśli chodzi o pasztety w puszkach metalowych.

W kategorii pasztetów Drosed nie powiedział jednak ostatniego słowa i obecnie koncentruje się na budowaniu pozycji obecnych w sprzedaży od października 2010 r. pasztetów premium Drosed (dostępnych w trzech wariantach smakowych).

- To nowe oblicze marki Podlaski. Stworzyliśmy pasztet pasteryzowany o krótkim terminie przydatności do spożycia, który dzięki odpowiedniej konsystencji pozycjonujemy jako produkt śniadaniowy, doskonały do szybkiego rozsmarowania - tłumaczy Iwona Juszczuk. Ekspozycja pasztetów premium budowana jest przy wędlinach, a nie na półce z konserwami. Produkt wspierany jest komunikacją PR, w miejscach sprzedaży, reklamą w prasie kobiecej i na siatkach wielkoformatowych w największych miastach w Polsce.