Polskie Snaki z telewizyjną kampanią

W drugiej połowie października ZPM "Henryk Kania" wystartują z kampanią telewizyjną nowej marki Polskie Snaki.

Jak zapowiada Łukasz Grzonka, dyrektor ds. marketingu i eksportu ZPM "Henryk Kania", kampania telewizyjna mięsnych przekąsek Polskie Snaki będzie trwała miesiąc, by następnie przejść w akcję outdoorową. Jej hasłem przewodnim jest "Podaj dalej".

- Choć z założenia produkt kierujemy do młodych i dynamicznych osób, w praktyce może go konsumować każdy, a więc z każdym można się nim podzielić: dać dziecku do szkoły, wziąć do pracy, zaserwować gościom na imprezie - tłumaczy Łukasz Grzonka.

Kabanosy i kiełbaski pod submarką Polskie Snaki (na opakowaniu widać też logo Henryk Kania) są w sprzedaży od sierpnia br. Stanowić mają alternatywę dla szybkich przegryzek w ciągu dnia, w tym chipsów. Nie wymagają przechowywania w lodówce, ich termin przydatności do spożycia wynosi dwa miesiące. Kabanosy Polskie Snaki mają mieć charakter impulsowy, a ich ekspozycja budowana jest nie przy wędlinach, ale na przykład przy kategoriach chipsy lub piwo.

- Budując pozycję tej marki w Polsce, zamierzamy brać aktywny udział w eventach o charakterze sportowym. W promocję marki chcielibyśmy zaangażować kilku sportowców z różnych dyscyplin, ale na szczegóły jest jeszcze za wcześnie - mówi Łukasz Grzonka.

Zakłady Przetwórstwa Mięsnego "Henryk Kania" mają w portfolio szeroką gamę przetworów mięsnych, poczynając od tradycyjnych wędlin, a na suchych kiełbasach kończąc. 95 proc. sprzedaż ZPM "Henryk Kania" realizowane jest w handlu nowoczesnym. Pozostałe 5 proc. stanowi eksport i kanał tradycyjny.