Pudliszki w kampanii

HJ Heinz Polska ruszył z dużą kampanią promocyjną dań gotowych pod marką Pudliszki.

Reklama telewizyjna Pudliszek emitowana jest już na antenach większości ogólnopolskich stacji. Uzupełnia ją kampania internetowa, w ramach której w jednym z najpopularniejszych portali - Wirtualnej Polsce - stworzono specjalny serwis poświęcony domowej kuchni oraz jakości dań gotowych Pudliszki. Dania otrzymują także silne wsparcie w punktach sprzedaży.

Kampania ma na celu umacnianie pozycji rynkowej marki oraz budowę wizerunku dań Pudliszek jako oferujących domowy smak i wysoką jakość. Producent chce przełamywać bariery tych konsumentów wobec kategorii, którzy nadal nie do końca ufają jakości składników, a tym samym dań gotowych w ogóle.

Ostatnia kampania reklamowa dań gotowych Pudliszki miała miejsce w lutym 2010 r.

Pudliszki są nr 1 w swojej kategorii, ze średnim udziałem w wysokości 28,3 proc. wartościowo (HJ Heinz za Nielsenem, cała Polska, bez dyskontów).