Znów zmiany personalne w Henklu

Dopiero co Artur Menarski objął stanowisko dyrektora sprzedaży tradycyjnej w Henklu (w lipcu), a już zastąpiła go nowa osoba.

Od kilku miesięcy Henkel intensywnie pracuje nad nową obsadą kluczowych stanowisk w firmie. Artur Menarski, który został dyrektorem sprzedaży tradycyjnej w dziale środków piorących i czystości w lipcu br., teraz awansował na stanowisko dyrektora sprzedaży detergentów Henkel Polska. W nowej funkcji będzie odpowiadał za strategię i całość działań sprzedażowych firmy w obu kanałach dystrybucji - nowoczesnym i tradycyjnym. Na nowym stanowisku zastąpił Jana Wiernickiego.

Działania sprzedażowe w tradycyjnym kanale dystrybucji przejęła Izabela Cimoch, która pracę w Henklu rozpoczęła w 2003 r. na stanowisku specjalisty ds. trade marketingu. Ostatnio pełniła funkcję kierownika ds. rozwoju sprzedaży, dystrybucji i marketingu.

Przypomnijmy, że lipcu br. Robert Mazur zastąpił Bartosza Olejarskiego i objął stanowisko dyrektora sprzedaży handlu nowoczesnego w dziale kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych Henkel Polska.