Develey rozwija kategorię sosów

Develey Polska, który od września przejął w Polsce dystrybucję sosów Tabasco, stawia przede wszystkim na rozwój dystrybucji marki.

Jeszcze we wrześniu producent chce wystartować z intensywną promocją sosów Tabasco. - Naszym celem jest zwiększenie świadomości oraz rozpoznawalności marki w Polsce, w szczególności sosu Tabasco original. Chcemy rozszerzyć dystrybucję o nowe punkty sprzedaży, a tym samym dotrzeć do większej liczby odbiorców - zapowiada Monika Rucińska, brand manager marki Tabasco.

Według Marcina Kocyga, brand managera marki Develey w Develey Polska, wyniki sprzedażowe marki Develey potwierdzają wzrost zainteresowania Polaków produktami z kategorii gotowych sosów oraz dressingów. Tendencję wzrostową widać zwłaszcza w kończącym się okresie wiosenno-letnim, któremu sprzyjał sezon grillowy, a także dostęp do świeżych warzyw i owoców.

- W tym sezonie nasi klienci częściej niż w ubiegłym roku sięgali po gotowe dodatki do mięs, typu sos czosnkowy, sos tatarski, sosy kebab oraz sałatek, np. dressing winegret, dressing jogurtowy czy czosnkowy - mówi Marcin Kocyga.

Develey Polska jest też wyłącznym dystrybutorem marki Kikkoman (sosy sałatkowe).