Velvet na razie z podwójnym logo

Rozpoczął się pierwszy etap rebrandingu, w wyniku którego chusteczki higieniczne pod marką Velvet znikną z rynku, a zastąpią je te pod marką Kleenex.

Polska była jedynym krajem, w którym chusteczki Kimberly-Clark sprzedawane były pod marką Velvet.

– W sklepach są już opakowania z podwójnym brandingiem Velvet/Kleenex, a w październiku na półkach pojawią się chusteczki wyłącznie z logo Kleenex – mówi Marcin Kalinowski,  brand manager chusteczek Velvet w Kimberly-Clark.

W trwającym do września br. etapie rebrandingu marka Kleenex została umieszczona na opakowaniach razem z marką Velvet. W drugim, który będzie trwał od października do grudnia br., marka Kleenex otrzyma mocne wsparcie w kanale sprzedaży i zostanie oficjalnie wprowadzona na polski rynek. Kampania z wykorzystaniem mediów szerokozasięgowych planowana jest na I kwartał 2012 r.

Przejście na markę Kleenex w Polsce ma pozwolić Kimberly-Clark zaoferować klientom nie tylko wyższą jakość, ale również szerszą gamę produktów, niż było to możliwe dotychczas (w sprzedaży pojawi się na przykład chusteczka Balsam Fresh, która jest ulepszoną wersją chusteczki Velvet Balsam). Produkcja chusteczek higienicznych i uniwersalnych na polski rynek pozostanie w fabryce w Kluczach, natomiast jakość podniesie się dzięki importowi materiału bazowego – bibuły.

Rebranding dotyczy tylko chusteczek. Papier toaletowy oraz ręczniki papierowe pozostaną bez zmian pod marką Velvet.