Tan-Viet wspiera Vifona...

...nową linią produktów oraz jesienną kampanią outdoorową i internetową.

We wrześniu br. Tan-Viet International wypuści na rynek serię nowych dań Wok Smoka przeznaczonych do tradycyjnego dla marki Vifon przyrządzenia poprzez zalewanie wodą lub do przygotowania w woku, specjalnie dla koneserów kuchni azjatyckiej.

Jesienią ruszy też kampania outdoorowa i internetowa Kurczaka Złotego Vifon, który jest najchętniej wybieraną zupą nie tylko pod marką Vifon, ale także w kategorii zupek chińskich w Polsce w ogóle.

- Nasze działania komunikacyjne zorientowane są na wsparcie wizerunku oraz budowanie relacji marki Vifon z konsumentami. Koncentrujemy się głównie na studentach, choć w naszym rozumieniu chodzi bardziej o "stan pogody ducha" i "otwartego umysłu" niż wiek i aktualne zajęcie - zastrzega Wioleta Kucharska, senior brand manager w Tan-Viet International. Konsumentami marki są bowiem przede wszystkim młodzi, otwarci na nowości ludzie, stali użytkownicy internetu.

Bezpośrednimi konkurentami Vifona są marki Unilevera: Amino i Knorr. Jeśli chodzi o pozycjonowanie cenowe tych trzech marek, to zupka Amino kosztuje średnio 1,15 zł, Vifon - 1,39 zł, a Knorr - 1,52 zł (źródło: Tan-Viet).

W kategorii zupek chińskich marka Vifon plasuje się na drugiej pozycji (za Amino) z udziałem w wysokości 29 proc. wartościowo (za Tan-Viet, VIII 2010 - VII 2011).